Printscreen typ



Jag tycker om mina vänner.

Vet att hela min blogg består av printscreens nu för tiden, men det verkar som att människorna i mitt liv är så fullt normala att dom måste printscreenas och läggas upp här för att hånas lite. Inte mitt fel liksom. Kram på er. Har ett stort problem också:
  • Inget händer på datorn
  • Kommer inte vidare i Donkey Kong, assvår bana!!! Blir fett lack
  • Inget på TV..
  • Inget att äta
  • Ska upp 6
  • Vaknade halv 1 idag = får nog inte sömn förrän om superdupermegamånga timmar
  • Vad gör man?
  • Avslutar detta hejdundrandes feta inlägg. Top 10 lätt. Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: mıcalla

hahhahah donkey kong. du e skojı. jak savner deı

2010-09-28 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0