One two three four, you know what I'm waiting for

I brist på annat att göra så uppdaterar jag än en gång.

Idag var jag på stan med Josse, fick med mig ett hårspray eftersom flaskan på hyllan som väntade på mig här hemma typ spottade ut damm. Hann skratta lite åt den patetiska "parken" som har byggts där gamla Fritz Olsson-huset stod. HAHA på den säger jag bara! HA-FUCKING-HA! Herregud. Efter stanrundan bar det iväg till hennes nya crib på Porsön, där hon lagade FLÄSKkotletter med pommes och beasås! Ja, hon lagade maten... Jag rörde om lite i såsen. Duktigt va?

Det var iallafall jättetrevligt, behövdes verkligen! :) Men sen när jag kom hem gick telefonjäveln sönder så då förstördes min dag. Hahaha. Imorgon får jag tillbak min gamla sony ericsson så det blir liiite mer klass än den jag har nu. Men vem bryr sig? Inte du iallafall, HAHA. Nä, jag uppdaterar mest för att jag har så sinnessjukt tråkigt. Känner mig så jävla nfkljsdnfjdks just nu. (Fin förklaring va?) Och det hjälper inte att jag sitter totally ensam här hemma. Hahaha, men såååå gåååår deeeet! Nu ska jag sluta. Hadi bye bye!



One two three four - you better give me what I came here for
Five six seven eight - kill the beat with or whether we sway
Seven eight nine ten - hit me now and do it again
One two three four, you know what I'm waiting for

One - It's clear to go
Two - Your head's a hole
Three - I'm touching you
I got my eye on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0