News

Tisdagar bjuder alltid på något nytt har jag kommit fram till. Förra veckan när jag gick hem från jobbet såg jag 2 busschaufförer som pillade näsa, och idag när jag gick hem från jobbet såg jag världens största kråka. Om ni bara visste hur stor den var!!! Den hade jag inte velat träffa i en mörk gränd om man säger så... Min underklädslåda (har inte ens mina underkläder i en låda men okej) har även fyllts på och jag blev ett armband rikare! Och en mascara rikare. Och leggings! Shit. Holy moses bananas vad coolt. Hann även sova 1,5 timme inatt. Tur att jag kunde sova lite efter jobbet då. Num-num.

Nä, nu började Spotify spela Taylor Swift-reklamen så jag går på toa och gör mina behov istället. Egentligen behöver jag inte göra några behov men ah, tål inte den bruden alltså. Tack Taylor för att jag nu inte får ge mina läsare mer intressant information... Jätteschysst. Bye!


Naw. Söt tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0