Ne? Huh?

Min pappa var förresten jätterolig idag.....

- HEJ! :D
- ...Hej!..?
- HAR DU FÅTT NÅGOT JOBB ÄN? :D HAHAHAHA
- .... Haha. Vad rolig du var...

Visst var han rolig? Ja. Här sitter jag. Arbetslös och fattig. Va? Om jag saknar skolan? HAHAHA, NEJ FY FAN! Så jävla kul att folk ska upp till skolan imorgon klockan 8. Stört jävla roligt. HAHA FATTAR NI ELLER? Det gör jag iallafall! Godnatt, imorgon måste jag till mamma än en gång!


/En arbetslös liten jävel. Känns nästan lite plågsamt att säga det. Arbetslös. Arbetslös. ARBETSLÖS. Herrå.

Kommentarer
Postat av: jojje

tänkt ba säga att jag har ett jobb;););););)

2010-09-08 @ 19:42:44
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0