In my head

Fyfan alltså.

Det är ju inte kul att börja träna igen när man inte har gjort det nu på... 3 månader. 3 månader av lite mer alkohol och andra dåliga vanor än vanligt. Hoppsan? Jag satt typ som en flåsande elefant efter alldeles för kort stund på cykeln. Hoppsan nr 2? Det som kändes normalt var att svettas, det var som att torka svetten á la Turkiet. Rätt freeesh om jag får säga det själv. HAHA. Också dom berömda svettpärlorna ovanför läppen, vilka är sexiga enligt Cosmopolitan. Då vet man att redaktionen på Cosmopolitan tänder på äckliga svettdroppar på överläppen. Fresh. Nu fick jag fula bilder i huvudet. Usch. Nog om det!

Eller.. Nog om allt. Jag har inget annat att skriva. Pratade med en otrevlig liten fitta från AF idag, det bildades fula ord i huvudet på mig under samtalets gång, men jag spottade aldrig ut dom. Det var mycket bra gjort, sååå det ska jag fira med att byta sängkläder i min säng. Heippa!



Eller så ritar jag väl en groda då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0