I'm madly in anger with you 3

LESS!

Såhär ligger det till:

MIN SÄNG HAR BRUTALT VÅLDTAGIT MIN TELEFONJÄVEL!


Jag kollade på den. La den på sängen. Lät den ligga där en kvart, skulle kolla om någon hade ringt/smsat, så ligger den där och lyser i knappsatsen? Okej? Hur fan hände det? SÄNGJÄVEL!!!!!!!!!! Kommer aldrig förlåta den. Så nu måste jag ha min turktelefon, vilken inte är den mest hi-tech man kan hitta. Typ stenålders. Typ värdelös. Typ ändrar namn på alla kontakter jag har. Typ inte okej. SER TYP UT SÅHÄR:

[Bild]

Ja, det var meningen att jag skulle hitta en bild, men den fanns inte ens på google när jag googlade på old nokia. Fattar ni då eller? JA, PRECIS! Nu har jag tappat massa kontakter också. FUCK. Less jag blev nu. AAAAAAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0