Fabulous life of

Hej alla glada och arga!

Igår hände inte så mycket mer än att Rebecca och Josse hämtade upp mig klockan 10, där det bar av till Josse på Porsön för att äta chips och se på TV. Sen när jag och Rebosh for hem så fes hon hål i sitt säte. Väldigt omoget gjort sett från min synvinkel, men hon är ju lite speciell så det är saker man får ta.

Idag steg jag upp halv 7, död måste jag tillägga att jag var också, promenixade i isvindar till jobbet, och på vägen tillbak ser jag en busschaufför som pillar näsa. Mysigt. Men vet ni vad jag såg senare? HAHA en till busschaufför som pillade näsan! Usch. Jag sov iallafall vidare till för ett tag sen när Mrs. Tandläkare ringde och väckte mig. Vad dagen bjuder på vet jag inte. Har typ lite ont i huvet. En kopp té på det då, höres!



Naaaw

Kommentarer
Postat av: gosi

nejmen så söta vi var!

2010-09-21 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0