Alanya 2010 i bilder

Waking fucked up in the morning
Girl is gone and I see you
I can not bring this any longer
One more glass and I will spew
And my head just keeps on bonking
I am hungover like you
what the fuck is going on here
I don't understand this too

I lost my job and need some money
But instead I got some booze
And tonight we're going all out
would you like to have some too
I'm already fucking wasted
L-O, love and how 'bout you?
I'm already fucking wasted
So now we dance!


Fira på arlanda med en liten cider


Första kvällen var lite... wild and crazy


Onur och Rebosh


Pia und Rebosh!


På Queen's efter en eller 3 Vodkabull.. hehe.


Mesna är på g!


Mustafa smygdricker... lite..


Min första solning på östra stranden!


Sandra och Rebecca!


Jag och Ida, förfest i deras lägga


Förfest med Pias norska vänner + jellyshots!


Vi hade såhär städat.. Mer eller mindre..


Vi for till Dim Cayi med Onur och Soner


Jag och Onur


Turkisk bilverkstad, hahaha


Bra engelska...... eh.


Cpkatten Mojito


Förfest med Cilla och Ida hos dom med en tjurig vinflaska


Dans på Queen's när Micaela och Jennifer anlände


Öl och falukorv <3


Årets sötaste bild, Cilla och Ömer :D


Cilla och Kemal


Gratis dricka i Özgurs bar som vanligt!


Jag, Cilla och Rebosh


Queen's!


Cilla och Carre


Cilla och Latinopojkar


Micaela, Jennifer och Jag på Robin Hood


Vi började hänga på Havana Beach Club om dagarna


Rebecca fyllde år


Födelsedagen, därav tvungen att dansa turkdans med hela personalen hahaha


Jennifer och Pia :)


Dim Cayi, tur nr 2


Andra tog med sig en kudde för att sova...


Och vill ha nallar...


Milo, en av Pandas valpar :D


Jag och... vad han nu hette, hahaha


HAHAHA årets bild, på Hollywood


Stora barens crew flyttade till lilla baren på Queen's


Nathalie for ut med oss en kväll :)


Anna, Jag, Rebecca och Miccu


Jag och 'YAPMA YAA'-kassören


Jag och Rebban på Robban, näst sista kvällen


Jag (nykter nyktrare nyktrast) och Ömer


HAHA taxigurrrrl


Mete och sköldpaddan


Sista kvällen


Mete och Rebecca


HAHA, sälen som sover.


Nu jävlar har jag laddat upp för hela sommaren. Fyfan vad jag vill tillbaka känner jag nu. But this was this summer, tack Alanya och alla andra. Min sommar har varit underbar! <3

Kommentarer
Postat av: camilla berge

åååå, savner alanya ! :(

2010-09-07 @ 10:14:36
URL: http://beinspired.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0