Word

HAHA i min tråkiga stund hittade jag något att roa mig med. Barncitat. Endel barn kan fan i mig vara smarta alltså!

Jag vet att det finns rymdvarelser. Raptur RX2 och E.T. och Roger Pontare. Men de är snälla.
Filip, 7 år


På Sveriges nationaldag släpper de ut kungen från Skansen. Han vinkar till människorna och tycker det är roligt att få se sig omkring.
Lissi 6 år

Vuxna tar aldrig hand om sina barn. Dom bara bajsar!
Sara, 5 år


På sommaren vill jag inte gå och lägga mig. Jag kan inte sova för att det drar från fönstret så mina ögon blåser upp hela tiden.
Synne, 7 år


Jesus dog på långfredagen. Sen kom han upp igen efter tre dagar. Han var smutsig och jordig men på jättegott humör.
Rasmus, 8 år


Morfar är en björn, det vet jag för han har hår på magen.
Jack 4 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0