Why oh why

Nattfunderingar...

  • (Rebecca ville ju inte svara på detta när jag frågade..) Men hur fan samlar torktumlare dammet där i dörren? Öh? Kommer verkligen inte på några egna teorier där..
  • Vad gör jag i Sverige? Jag är inte skapad för kylan och utbudet av.. allt? Sjukt tråkigt. Vintern 2010/2011 ska tydligen bli kallaste vintern på 1000 år. Vintern kommer med andra ord bli min död.
  • Vart flyttar flyttfåglarna? Hur fan hittar dom tillbak? VARFÖR SVERIGE? Bad choice pippi-birdies, bad choice.
  • Varför är England handikappade och är typ dom enda i Europa med vänstertrafik? Det är 2010 liksom. HAHA.
  • Vad gör Usama Bin Ladin nu för tiden?
  • Varför fixar jag inte till min dygnsrytm som andra normala människor? Den är lite fucked up sen sommaren.
  • Varför låter Robyn som ett barn? Don't get it. Hon är liksom 30 +.
  • ...? Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0