Water-booze

HAHA kom just att tänka på ett skönt minne från i somras.

Det var min och Reb's första kväll, vi kom hem efter lite... väl många gratisdrinkar. Jag tar en resorb och konstaterar att hallonsmaken inte smakade så fruktansvärt gott, vilket Rebecca håller med om och säger att apelsinsmaken är godare. När jag kollar in i kylen efteråt ser jag en halvliters vatten som typ är halvfull. Hade tankar om att faktiskt fylla den flaskan och ta in den i sovrummet, men låter bli.

Rebecca kommer sedan in med halvlitersflaskan som hon fyllt.

Jag - Jaa, kan jag få lite!
Rebecca - Jadå!
Jag tar en stor klunk.... Får kväljningar...
Jag - FYFAN, ÄR DET HÄR APELSINRESORBEN ELLER!?
Rebecca - Nee?

... DET VISAR SIG VARA HÄLFTEN JÄVLA SPRIT OCH HÄLFTEN JÄVLA VATTEN I FLASKAN! Tänk er att vara lite rund under fötterna och samtidigt lite bakis. Lukten av alkohol får en typ att spy. Ja, häll då i er en fet klunk sprit med vatten. F-Y I H-E-L-V-E-T-E. Det gör jag inte om asså.

Kommentarer
Postat av: pia

Du er så jævlig glad i quotes C-dawg! Hahaha =D

2010-10-17 @ 20:53:12
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Postat av: pia

Jaaaaa, kom til Oslo :D Så ser vi på Big Bang Theory, drikker vodkabull, danser til number one og drar til Pia's Garden (aka en liten leilighet) hihi :D



...GUM! <3

2010-10-17 @ 23:03:55
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0