Vodka vodka eh eh

Haha, lika produktiv dag som vanligt. Jag blev så rastlös att jag städade i köket tidigare idag. What's up with that? Jag tycker det är roligare att städa köket än mitt rum. Pappa undrade om jag hade en cpskada som städade köket och inte mitt rum. Happ. Varsågod. HAHA.

Var och tränade för ett tag sen. Det var inte kul, för det var en flåsande svettleif på min crosstrainer!!! (Ja, den är min). Så jag fick ta handikapp-crosstrainern, iiinte kul alltså. Sen bestämde sig även hela luleå för att komma och träna, så inga maskiner var lediga. Orka köa. Då for vi hem. DET ÄR RÄTTA TAKTER! Lyckades ändå köra mig halvslut 30 min på handikapptrainern. Yeah yeah.

Jag känner mig poppis, för imorgon har jag mycket att göra. HAHAHA! 7 ska jag till Kvantum, halv 10 ska jag till jobbcoachen (totalt jävla värdelöst sett från min synvinkel) och 4 ska jag vara på Sub :D Är fettglad. PARDEEEY!




Someone told me you were beautiful. Damn, that someone was really right.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0