Wish

"If I could have my wasted days back, would I use them to get back on track".

Den här dagen är verkligen en dag jag räknar som en wasted day. Sjukt dålig dag. Hade jag kunnat hade jag lätt sovit över den, men.. Det går ju inte. Synd att man inte är en björn som går i ide över vintern. Fan vad nice det hade varit. Orden höst och vinter är sjukt ångestladdade i mina öron. Fyfan assoo!!!

Annars sitter jag och lyssnar på musik. Tänker och saknar allt jag inte har. En del låtar får mig att känna mig så tom, och jag fattar inte varför. För jag tänker så jävla mycket så det känns som att jag ska explodera. Men jag vet inte på vad. Fast det förstås.. Jag kanske bara är full av tomhet atm. Ska iallafall jobba på morgonen imorgon, och åka iväg till moderjord över helgen! :) Ibland är det stört skönt att fara dit, att bara komma bort åtminstone 4 mil. Typ koppla av och liknande. Chill jao! HÄHÄ.

Nae hörrni. Nu ska jag göra mig en kopp te och en klämmacka. Pappa har köpt en asful liiiten GRÖN (!? what's up with that liksom) mackklämgrillgrej som rymmer 1 (!) macka. Verkligen asful. Fast lite gullig. JA, back to business. Jag ska göra te och en klämmacka. Mat gör mig glad. Jag behöver mat. HEJDÅ!

(Måste bara visa hur ful den är. Den är typ mindre i verkligheten. HAHA)




Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?
I could really use a wish right now.

Kommentarer
Postat av: Ellen

va söt du är!!! saknar dig med canim. kom ner till göteborg snart dåååååååe

2010-10-08 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0