Happy halloween

Kuuul.

Jag gnäller alltid att jag har tråkigt. Men nu är det ju Halloween, det måste ju betyda något? Att man ska ha kul, erkänn?

Nä, varför göra något liksom. Orka. Lika att ha feber istället. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Är så jävla irriterad. Pappa, Niklas och Linus har dragit hit 394839875 people som sitter och lirar poker. Alla marker klirrar så jävla irriterande. Det låter. Illa. FMDKLSJGFIJP.

HAPPY HALLOWEEEEEEEN mf's. Hoppas ni har kul på farmen och alla andra ställen. You only live once. Party naked! Själv ska jag ligga och tycka synd om mig själv i min säng. Naked. Skoja ba. Chill. Heippa.


HAHAHAHA DEN HÄR BILDEN, 2 die 4 alltså. Halloween 2005?

Kommentarer
Postat av: cilla

Jag är riktigt jävla sugen på Alanya över nyår! Men vet inte riktigt vart jag ska få pengarna ifrån serruu :/

2010-10-31 @ 14:42:21
URL: http://cillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0