Warning

LÅNG text, läs om det verkar intressant. Annars; skit i't!

Dagarna rusar bara förbi alltså. Allah allah! På tal om Turkiet så halkade jag nyss in i ett album på bekanta tjejer som nyligt semestrat i Alanya. Fy fan säger jag bara. Hur fan kan folk tro att man kan go totally bananas bara för att man är på semester? Typ hälla dricka över sig själv och klä av sig till BH och stå och porra sig på bardiskarna? Eh...? Det är så jävla vidrigt att jag vill kräkas! Inte för att det är något jag inte har sett förut, snarare något jag har sett alldeles för jävla mycket dessa somrar. Haha seriöst, vad tänker folk med? Om folk nu ens har en hjärna så verkar det som att dom lämnar den hemma..

Vad är det med turistorter som säger att man ska gå ut halvnaken aspackad och sedan ställa sig på bardisken och visa både det ena och det andra? Är det någon oskriven regel eller? Haha seriöst, folk får skärpa sig! Hur jävla skämmigt är det inte att erkänna sig själv som svensk när det finns såhär många vider som går omkring och beter sig som horor? Dom snubblar omkring på gatorna och ramlar in på den ena och den andra klubben där dom tror att folk tycker det är underhållande att se in under den knappt-existerande kjolen och titta i urringningen som är ner till naveln? Nej, skulle inte tro det! Hur mycket folk än tror att bartendrarna tycker det är kul, så tycker dom förmodligen inte det. Det är nog mer osmakligt för deras del men dom är nog ganska vana efter alla dessa år.

Finns ganska mycket mer man vill slänga ur sig, men haha detta får räcka alltså. Bara något jag undrar över. Snälla människor, gör det trevligt och städat när ni befinner er på såna ställen, det är så jävla mycket roligare om folk skulle bete sig och vara normala. Att erkänna sig själv som svensk nere i Alanya känns fan inte bra längre. Suck! Så, för att kortfatta allt: Dansa gärna på baren, men gör det som en normal människa! Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: erica

WORD

2010-10-27 @ 22:21:02
URL: http://www.inmyarms.devote.se
Postat av: jen

du behöver ju inte bli sur på mig bara för det......... :P

2010-10-28 @ 02:48:10
URL: http://jeennifern.blogg.se/
Postat av: pia

Jeg er sååååå enig! Jeg skammes av å være skandinaver når jeg er i Alanya. 99% av alle jenter som drar til Alanya glemmer hjernen hjemme og oppfører seg som retard på ferie. Jeg blir så kvalm, yuck. Tenker dem ikke på at alt de gjør blir tatt bilde av og filmet av andre mennesker og alt havnet på internett!?! (shit, nå hørtes jeg ut som min mor, HAHA!)



&

HAHAHAHA Jennifer =D

2010-10-28 @ 03:19:37
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Postat av: Esther

Det var bra skrivet.



2010-10-28 @ 21:36:41
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0