B-to the-ORED

Alcohol makes me warm, cigarettes is keeping me calm and I can fly up high with weed. What else do I need?


WEHOOO! Pardey! Tycker inte ni det?

 

Nä inte jag heller. Fan vad tråkigt jag har, jag har så tråkigt att jag blir ledsen när ingen uppdaterar sina bloggar. HAHA, det är då man inser hur tragiskt livet är alltså. Jag var iallafall bäst i världen imorse som steg upp halv 10 för att vända dygnet lite! Ro hit guldpokalen förfan. Imorgon ska jag upp 7. Jippie yey, längtar. Förresten, är det bara jag som tycker det är jättekul när turkar/whatever addar en på MSN och använder sig av Google Translate för att prata svenska med en? Vardagshumor liksom. Det här tillexempel:

 

 

"När du kommA alanya vi får se"           - Va?
"Men du är 18 år eller"                          - Jo?
"Du är unga"                                        - Okej?
"Baby du är"                                        - ...
Okej?

Fett kul liksom. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0