Until it sleeps

I'll tear me open, make you gone
No longer will you hurt anyone
And the hate still shames me
So hold me until it sleeps

Det är konstaterat att det inte går att låta bli en liten powernap när man har stigit upp tidigt. Efter tandläkaren hade jag redan planerat sedan några dagar tillbaka (det är bra att planera så viktiga saker i tid liksom) att inte somna om när jag kom hem från tandläkaren, för att vända om dygnet lite. Det gick jättebra tills klockan halv 1, när jag "bara tänkte blunda lite". Ja, vi alla vet ju vad det betyder. Sov så sött och drömde att jag var med i körslaget. Asnice. Tror mitt lag sög dock, men värt ett försök var det säkert.

Har jag gjort sakerna jag skulle göra idag? Svar: nej. Olikt. Om någon vill får dom gärna hänga mig på en såndär mattställning och daska mig med en mattpiskegrej. Ofta jag vet vad dom heter, men ni fattar poängen liksom. Min tumme har växt fast i röven tror jag. Riktigt illa. Nu ska jag fortsätta nierda tills jag blir trött. Vilket är aldrig. Pigg och glad halv 7 imorgon som sagt. Längtar efter solstrålen med trucken på lagret också. Sötnos.

Kommentarer
Postat av: jojje

hahaha du är ju cp...

2010-10-12 @ 19:26:11
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0