Ties that bind

När klockan ringde imorse ville jag skjuta mig själv i skallen, men det verkar som att jag lät bli. Om en timma ska jag börja gå till bussen så jag tar mig till Subway, där jag ska stänga med Joje the 1 and only! Det blir la nice. Då får hon ta hand om handikappade lilla mig, tihihi. Nä, det går faktiskt mycket bättre nu, är bara handikappad ibland. Bra det iallafall! Mohahaha.

Pappa och hans jobbarkompisar kom för övrigt nyss hem med pizza och cola som jag får äta till middag, kände just hur värt livet blev igen. HAHA! Tack SSAB för middagen får man väl ta och säga.

Näe. Vad mer? Halloweentider och grejer. Läskigt. Vi hörs, hadi bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0