Smart

Merhaba lanlaaarrr!

Off ya. Seg dag. Söp som ett svin igår, är så jävla bakis. Om nu Cola gör en bakis. I dunno? HÄHÄ. Igår umgicks jag med Josse och Idoldeltagarna med CHIPS OCH DIPP! Ingen, INGEN fattar hur sugen jag har varit på chips och dipp hela jävla veckan. Och igår blev den drömmen uppfylld. Det var FETT nice. Om ni bara visste alltså! Nom nom nom.

Ikväll var det meningen att jag skulle ut och äta på Allstar med Sara, Hanna och Emelie. Men mitt konto tyckte inte detsamma. Det både dammar och ekar i börsen just nu.. Tänk vad livet hade varit roligt som rik! Funderar ju fortfarande på detdär banklånet jag ska göra och sedan köpa hur många trisslotter som helst. Jag menar.. Jag borde ju lyckas vinna flera miljarder på NÅN? Snälla alltså. Dock blir jag nog inte beviljad att ta banklån på den lilla inkomst jag har. Ska nog fråga pappa. Håll tummarna för mig! Eh.. Ha en bra dag iallafall. Bye!


Hade suttit fint med en vodkabull. Nom nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0