R...random?

Jag är såhäääääääääär glad för att jag ska till tandis imorgon klockan 9, speciellt när jag vet att jag inte kommer somna förrän om ett par timmar och kommer vara så jävla trött när jag ska stiga upp. Annars är jag glad för att jag har tränat idag! Jag tog ut mig rejält och är aptrött i benen och magen. Jao. Blev ju gravid med tvillingar i somras, barnen heter alkohol och cola. La sig där som nåt jävla lager, vad är det för jävla barn liksom? Lol. Dom ska försvinna iallafall!

Nej alltså. Imorgon ska jag försöka ringa överallt och fixa dom sakerna jag har lovat mig själv att fixa, men man vet aldrig med mig om det ens händer. Jag är den här: "Äh, gör det imorgon..." fast det slutar med: "Äh, gjorde det aldrig...". Det är lite fail av mig. Sen ska jag se film hos Sanna på Porrön, och jobb på tisdag. Hatar en gubbe på lagret, han är väääärsta solstrålen, jag lovar er. NOT! Han äter typ ett dussin citroner på morgonen och sitter sedan och muttrar på sin jävla truck. Han kommer förmodligen köra över mig en vacker dag. Har lust att kasta ägg på honom. Det här inlägget var lite random. Random tema, random info. Bra för er iallafall. Heippa!



Kommentarer
Postat av: pia

Wow, how weird! Mine tvillinger heter også alkohol og cola :O



Vodka vodka neredeeeee (8)!

2010-10-11 @ 00:56:29
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0