Reason

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show

A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you

Sitter och lyssnar på nostalgimusik. Sitter och saknar massa saker. Sitter och funderar på hur fan jag ska klara vintern när jag redan gnällt sönder mig själv trots att vintern knappt börjat. Sitter och saknar. Och saknar. Och saknar. Och saknar. Och längtar. Och längar. Och längtar. HELVETE GE MIG SOMMAR NU PALLA VINTER!


Kommentarer
Postat av: pia

DU SAKNAR MIIIIIIIIIG! <3



Jag er en tjej :D wooop!

2010-10-27 @ 01:29:08
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0