Post scriptum

Fyyyyy!

Det gick bra på Subban idag, chill tills det kom en jävla rusch precis innan vi skulle stänga.. Ql! När jag satt på bussen hem kände jag hur huvudvärken smög sig fram, och den vägrar ju lämna mig verkar det som. Fryser som en naken gorillbabian gör jag också. Sääääg inte att jag börjar bli sjuk, för det vore ju jävligt onödigt! Det är ju halloween och grejer liksom. Men konstigt när det är så jävla äckligt kallt ute!!! Fyfan. Det är snart November. Döda mig. Tror jag ska krypa ner under täcket med en fet och varm kopp te och se på Vänner.


P.s. Hur moget är det att dom har paus var 3:e sekund i Idol? Och hur moget är det att dom har paus på utröstningen? Jag menar.. ÖH!!!

P.s. 2. Kan Linnea åka ut ur idol, SNÄLLARÅÅÅ!

P.s. 3.
Varför finns det ingen silverremsa på 20-lapparna?

No more to say. Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0