Life ain’t fun unless you’re in a good fight

Dagen den 20/10-10. Ja. Eller nej. Jag vet att det är den 21 nu, men stfu!! Den startade halv 12 då jag tappert steg upp, tog en varm kopp té och kände mig smal framför Biggest looser som gick på kanal 5 (kolla vilken smygreklam, WEHOOO). Strax innan 2 mötte jag upp Emmelie för att äta lunchbuffé på Baan Thai. Nom nom nom. Dom hade bl.a. räkpizza. God var den! Det var resten också för den delen. Jaja, ni bryr er inte om maten. Men testa Baan Thais lunchbuffé iallafall. He e gott!

Sen hände inte så mycket mer. Tränade en stund när jag stanat klart med Emmelie och Emma och sen har jag glidit omkring här hemma. Sett på Kungarna av Tylösand, HAHA så jävla spårat program. Älskar't! Så jävla störda människor. Skägg. Såja, då har även jag skrivit det ord som precis 99,9 % av Sveriges ungdomar redan gjort en eller 3948 gånger överallt. Party! :D Skägg out.


SOMMAR NU TACK jahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0