Just do it

Idag... Hände något jag aldrig trodde skulle hända.. Sur-musche-gubben-med-trucken-på-lagret höll upp dörren för mig imorse. Känner mig otroligt speciell ska ni veta. Men.. jag hatar honom ändå.. Synd för honom!

Nåja. Vad mer bjöd dagen på? Jag sov som en prinsessa efter jobbet och vaknade kring halv 1. Försökte hitta på något, och kom fram till att det var lika att jag gick ut på prommis. Jag var nära att ta med mig Gizmo, men jag kom fram till att det var lika bra att jag uteslöt honom med tanke på att han är så JÄVLA irriterande att gå på långprommis med. Han nosar på allt han ser och beter sig som tjuren Ferdinand. Man blir typ knäpp. Så det var jag och iPoden. Jävligt härligt var det.

Sen har jag bara tränat och chillerat, pratade nyss med Reb och hon pratade om att komma ner (haha vadå ner) upp någon helg här framöver! DO IT, DO IT NOW AND DO IT LIKE YOU'VE NEVER DONE IT BEFORE! Saknar cpbarnet. Komigeeen liksom. Bla bla, pladder pladder. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0