I'm not insane

Ahmen seriööööst, vafan är det här. Så jävla grisigt väder. ORKA! En riktig söndag upp i dagen alltså. Vad gör man? Räknar hårstrån? Äter? Super? Bombar sönder något? Städar? Nä fyfan. En negativ sak med att inte går i skolan längre är att jag inte städar istället för att göra läxor. Det betyder att mitt rum är.. lite.. stökigt just nu. HAHA. Städa gjorde jag endast för att undvika läxorna, men nu kan jag inte ens göra det längre liksom. Ziiind.

Hittade något roligt på Aftonbladet förresten. HAHAHAHA, har lika kul varje gång dom påstår sig vara "inne" och lär ut massa förkortningar som används här på NÄTET.



Okej..
  1. Snälla, HAHAHAHAHAHA
  2. HAAAAAAHAHAHA
  3. Måste tyvärr erkänna att jag personligen lärde mig några nya uttryck.
  4. Är det meningen att folk som inte redan vet vad detta betyder ska lära sig? Känns lite som att det finns en anledning till att vuxna och andra inte vet.. Aja. HAHA
  5. Så går det!
  6. Bye
Ps. Ily =) Eller ska jag kanske hitta på ett nytt? Ilya. I LOVE YOU ALL! HIHI. Ftw. Cya.

Kommentarer
Postat av: jojje

HAHHAHA

2010-10-24 @ 16:28:49
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Cilla

Sen när blev ftw - for the win? FUCK THE WOOORLD!!

2010-10-24 @ 18:50:59
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: Idde

Haha men Gud vad mesigt

2010-10-25 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0