Hard work work

Hoho jaja.

Söndag. Roliga söndag. Jag-vill-kräkas-söndag. Idag mår jag bättre, no fever så långt ögat kan nå. De e la nice! I och med det har jag bokat in a little fika med Sanna på stan imorgon. Sen jobbar jag x 2 på tisdag, trooor det var jobb onsdag också? Och x2 fredag? Bra att jag har minnet i välbehåll liksom. Också jobbar jag natt på lördag. Jag blir lycklig! För jobb innebär pengar. Pengar innebär lycka. Och NEJ, vadå "pengar gör ingen lycklig"? EH!?!?!? Käft. Pengar gör en jävligt lycklig. Punkt.

Jaha. Dagen. Vad har den bjudit på? Ingenting faktiskt. Tack söndag. Generöst av dig. Nu ska jag fortsätta plugga mackor. Första gången i mitt liv jag använder den meningen tror jag? Coolt. Ajdö peepz!



En fin bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0