Fuck you you fuckin' fuck!

Idag har jag varit för första gången i Aurorum-huset. Coolt eller. Virrade bort mig redan när jag kom in genom dörren, trots att det inte var så överdrivet stor yta på första plan. Försökte hitta hissen, vilken låg placerad till vänster om ingången. Det är inte lätt när det är svårt alltså!

När jag väl var på Porsön gick jag och hälsade på Jojo, nivet den där subban som jobbar på Subway. HEHEHE. Jag tvingade även dit Rebecca och vi fick gratis mat, hihihi, visst är hon söt den där Jojo? Tröck i mig en kycklingmacka och en cookie. Det stod att det inte skadar om man tar en kaka, så ah, varför inte? Annars så luktar jag fortfarande curry trots att jag har tvättat händerna 239 gånger, svettats som en gris när jag tränade, och duschat. Helt otroligt vad lite currydressing kan göra! Skoja, jag hade typ 2 liter currydressing på min macka så ah.

Såja, då vet ni allt om dagens currymacka också. Nice liksom. Ikväll ska jag till Örnäset da hood och umgåsas med min stjärna ett tag innan hon lämnar mig :( Men det är lugnt, vi kommer synas snart igen! Hihihi. Varsågod för all information. Fred ut.


Rawr.

Kommentarer
Postat av: mıckanflıckan

tusen hjartan tıll dıg mın fına.

2010-10-07 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0