Don't stop believin'

Alltså.. Tiden går helt sinnessjukt fort, men ändå så förbannat jävla sakta. Förstår inte!? Jag har varit hemma i lite mer än en månad, fast det känns som typ 1 år. Men samtidigt, så är det strax mitten av Oktober och 2½ månad tills 2011? Wtf!?

Som sagt så är jag hos Mamma i Rosvik nu, avkopplande helg med andra ord. Dock är det inte det roligaste som kan hända för en rastlös liten själ som mig, men Vänner får roa mig under mina tråkiga stunder, hahaha. I veckan borde jag ta tag i massa saker som jag har varit för lat att ta tag i föregående veckor. Typ ringa SSAB för intyg på sommarjobb, kopia på betyg, lämna in allt, gå till banken, ringa hit och ringa dit. Jobbigt värre. Borde fetshoppa också eftersom min garderob är lite gles. Eller ah, den är inte gles, den är snarare proppfull - med kläder som är ASFULA eller sönderanvända.

Näe alltså. Fan vad jag ljuger. Jag kan ju inte påstå att jag har alla mina kläder i garderoben.. Jag har ju somsagt en horisontell garderob på golvet. Fresh! Det är ju 2010, vem använder garderober nu för tiden liksom? Inte jag. Bara när jag får för mig att städa. Fast kläderna hamnar ju på golvet efter alldeles för få dagar ändå. Jaja.

Livet rullar på som vanligt. Inte så mycket som händer. Men man får väl se till att något händer då. Inom en snar framtid, höhö. Hadi bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0