Do unto others as they've done to you

Chill.

Mina dagar är typ chill. Inte speciellt roande. Imorse skådade alla normala människor det äckliga vita pudret som landat på backen under morgonskvisten, men jag råkade sova över det. Synd liksom. Sitter desperat och kollar på flygbiljetter och blir lika arg varje gång jag hittar en billig biljett. Normalt? Nej. Varför? Jo, för att jag inte har råd att åka någonstans hur jävla billigt det än är. HAHA. Roligt!

Nej, jag får se vad resten av dagen bjuder på. Ska väl fortsätta sitta och fisa på datastolen och försöka hitta mitt liv i ett litet hörn. Dock vet jag redan vart det är men det är svårt att få tag på. Synd. Nu lite Metallica. Hej!


You make me smash the clock and feel
I'd rather die behind the wheel
Time was never on my side
So on I wait my whole lifetime

Kommentarer
Postat av: pia

Synes du skal titte på flybilletter til Oslo C-dawg! <3

2010-10-15 @ 00:34:30
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0