CV

Yo hoes! Sitter här och försöker finslipa mitt CV som är kiiing. Skoja. Nä, men det är faktiskt lite king, stiligt är det alltså. Fick ju en jättebra CV-mall av Linus som jag skulle använda. Snacka om att jag inte visste hur CV skulle se ut innan jag fick den mallen alltså, HAHA. Bra att få hjälp av gamla rävar liksom! Mohahaha. Skulle jag vara en person på en arbetsplats som läste CV:n så skulle jag tro att ALLA stackars små arbetslösa CV-nissar såg ut som något i stil med detta:



...Jag menar. Hur nerd låter man inte när man sitter och skriver hur duktig och bra man är? Lol på det. Tur att jag har med en sexig bild på mig själv iallafall så folk slipper tro att jag ser ut som en neeerd. Jag menar, bara dom ser bilden kommer dom ju anställa mig. Jobbigt det ska bli att välja ett jobb bara :/ Aja. En del har det sämre än andra... Sorry!

När jag nu lyckats finslipa CV:t ska jag skicka ut det på långa äventyr. Wiho. Annars fyller Anette år idag så vi får säkert besök snart. Synd att jag inte dricker kaffe, hade ju varit trevligt. Får väl leka 4 bast och dricka saft då! Hadeeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0