Commander

Nej alltså. Detta med uppdateringar om vad som händer går inte framåt, snarare helt åt helvete fel håll.. Så vad har hänt då i helgen?

I fredags blev det gomiddag hos Emmelie med henne, Natta, Emma och Rebecca med lite godricka (okej vinet jag hade var väl inte okej men jajaaaa) tills vi senare gick ut på Allstar. Så jävla lame det är att man typ bara kan gå ut på ett ställe i den här skitstan. Lite mer annorlunda än hur jag har spenderat hela sommaren. Men shit happens when you party naked!

Vad mer? Igår var det inflyttningsfest hos Sanna, och det är konstaterat att det inte går att köra ölspel med en som är för full och när man är för många pers. Det går inte runt liksom. Hahaha, jaja, nog om det. Vid 11 bar det iväg till Emmelie där det mest blev chill. Sen började våra magar kurra så vi skuttade (ja vi skuttade som små kaniner hihihi) iväg till Rebecca där gull-Lena hade gjort mat :D Sen skjutsade hon hem mig. Och sen hann jag bara lägga mig så var jag stendöd.



Techqxila. Eller hur var det Sanna? HAHA
(Bilden ovan beskriver mina sista 2 timmar i Alanya. Mådde kanoners när jag väl kom till flygplatsen....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0