Årets vackraste dag

You can do it your own way
If it's done just how I say

Alltså, ni ska veta vilken underbar dag det här blev!


Det började med att jag vaknade pigg halv 7 imorse och fick skjuts till Kvantum, och allt gick som smort. När jag kom hem somnade jag på stört i några timmar och vaknade utvilad till 100 %, vilket gav mig mycket energi så jag kunde gå ut på en långprommis runt Östermalm.

Sen fick jag en trisslott av pappa där jag vann 500 kr!!! Dom ska jag spendera ikväll när jag och mina vänner ska ut och äta på Waldorf. Sen bär det av på förfest och sedan till ett flott ställe som nyöppnar idag! Vi är V.I.P och helrör + champagne står förberett på bordet när vi kommer dit.. Så ni behöver inte ens försöka. Har längtat efter den här kvällen jättelänge och på köpet blev hela dagen bra! En av mina favoritdagar alltså. Yee-ha.

Synd bara att jag sitter och ljuger, jag vaknade trött som ett jävla as imorse och frös ihjäl på vägen mellan hemmet och Kvantum. Sen tog det ett tag innan jag somnade om efter jobbet, och när jag vaknade efter det så försov jag mig eftersom jag tänkte vända på dygnet. Fail! Då var jag också monstertrött så jag tvingade ut mig själv på en prommis. Frös ihjäl.

Men med det sagt menar jag inte att min dag är dålig, jag menar bara att den kunde ha varit bättre, HÄHÄ. Skyller allt på kylan.

Dagens höjdpunkter:
  • Vi har cola
  • Tacos till middag
Adjö :D

Ps.
Tror ingen någonsin har påstått att jag är normal. Inte ens jag. MOHAHA :D

Kommentarer
Postat av: jojje

kul att jag gick på de...

2010-10-23 @ 02:34:00
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0