Wintertime

Kom nyss hem från Luleå, har varit och tittat på vinterjackor med mami. Kul att det finns jackor inne i min storlek då, inte EN enda modell fanns i min storlek. Okej, nu ljög jag lite, det fanns visst i min storlek. Om jag ändå hade velat ha en ceriserosa jacka med blommor på. Synd.

Sen lärde jag mig en ny sak. Jag vet inte om jag är efter eller något, men det finns tydligen besiktningsbilar här ute på vägarna, som typ.. besiktar bilarna på vägarna? Jag fick uppleva en idag, den gjorde E4an till ett disco med blåa och röda lampor blinkandes. Offret framför visste inte ens att hon skulle stanna, så besiktningsbilen fick köra framför och stoppa henne. Haha, jag menar, hallå? Har dom informerat folk om att dessa finns? Hur fan ska man veta vad man ska göra när en grå minibuss med damp-lysen kör bakom en?

Ja. Vad annars? -10 jävla grader ute, snön knarrar under conversen och jag sitter i min säng inlindad i mitt feta täcke och försöker tina upp både mig och mina fötter.

Kommentarer
Postat av: mr mucho maco

du är efter. Det är det det beror på. Sorry.

2010-11-08 @ 18:55:29
Postat av: Esther

Usch fyfan för så kallt. Jag klagar på att det är kallt när vi har -2 grader här vid Göteborg.

2010-11-08 @ 21:40:09
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0