FEEET BILDBOMB

Tänkte lägga upp bilder från Alanya som ni inte sett. Om det finns några normala sådana, så att säga. HAHA. Och ni ointresserade som tycker det är tjatigt behöver somsagt inte titta om ni inte vill!


Queen's


Snygga hängselbrallor



Rebecca busar



Fint. Helrör med Tuncay, Levent, Aki och ryska tjejer på VIP. HEH?



Turkjävel! hahaha


Rebecca och sugardaddy som betalade våra Vodkabull. Sen insåg han att vi bara satt brevid honom för att han betalade, så han började sura. Hoppsan.



Cotton eye joe på Queenan. Rebecca hovade in en kepskille också, inte illa!


Här satt jag, Rebosh och Pia och förfestade i Metins sovrum för att vi inte ville sitta och supa i samma rum som mamma och syster-turk. HAHAHA


HAHAHA


DJ-båset på James Dean


Cilla och cheeseburgaren framför Ataturkstatyn HAHA


Chill i soffan


ROOOMPAAAA!


Söt tjej


Pia says: ÖÖÖÖH?


Say what now?


Söte JENTER!


Denna kassör avgudade mitt sätt att säga "OGLUM YAAPMA YAAA!" Och skrattade typ ihjäl sig varje gång jag sa det. Fast han var inte den enda...


Rebecca ve Miccu


Mustafas sockar luktade alltid huggorm, och han tyckte det var jättekul att kasta dom på mig. Om ni inte ser så hade han ett par väldigt manliga sockar med Eiffeltornet och en.. liten figur på. Fint tycker jag!



Rebecca och Miccu utforskade en maskin på James Deans toalett, där man la i 1 lira. Vem hade gissat att man fick ut en jävla.. binda? Inte vi. HAHAHAHA FYFAN JAG DÖR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du gärna vill byta. Men det vill inte jag..



Jag är väldigt glad att jag inte bor högre upp i sverige.

2010-11-08 @ 22:30:59
Postat av: micaela

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!! JAG DÖR. JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR- du får mig att längta tillbaka mer än jag trodde. OCH BINDAN!!!!? trodde aldrig jag och rebecca skulle sluta skratta åt den. vi satt och vibrerade av skratt mitt emot varandra och helst hahahah när tomten är far till alla barnen typ gick och snokade i hennes väska och typ kunde hitta den, hahahahha. alltså ååh. ta mig tillbakaaaaa!! normalt att jag sitter och apflabbar för mig själv just nu mahah

2010-11-08 @ 22:35:37
URL: http://baramicaela.blogg.se/
Postat av: mr m

hahaha alltså åh jag kan inte sluta le. får ont i kinderna av mitt smilande!! har rebs använt paketet än? Hoppas inte. tänk på att det var min lira? Den är ju min?

2010-11-08 @ 23:05:44
Postat av: jojje

HAHHAHAHA vafan bindan? HAHA!

2010-11-09 @ 19:57:19
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Idde

Hahaha sockan och bindan, inte okej :p

2010-11-24 @ 16:03:41
URL: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilka härliga bilder! Man blir så sugen på party! Och sugen på Turkiet såklart :)

2011-01-10 @ 00:40:02
URL: http://theemmaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0