Need you now

Min bror är typ turk eller något. Han skulle plocka upp mig när han skulle till Rosvik. Han ringde och sa: jag åker om 20 minuter. Jag tänkte: känner jag honom rätt så tar det INTE 20 minuter, snarare 120 MINST. Jajebox. Tog ju INTE 20 minuter om man säger så.. Hahahaha. Det är något man kallar turktid! "For us 1 day doesn't have 24 hours. It has 72."

Aja, landade iallafall hos mamma för en liten stund sen, HELVETES jävla kallt i mitt rum är det. Börjar fundera på om väggarna är gjorda av dasspapper. Ska be henne toppa mitt hår också, så går det när man inte har råd med frisör atm :( HAHA. Tror jag skippar luggen än en gång, jag har blivit alldeles för bekväm med uppsatt, hahaha. Funderar på att göra snelugg av det jag har, men vet inte än. Det vågar jag inte släppa mamma att göra, HAHAHA.

Kommentarer
Postat av: mr maco

lika het som dina stekta ägg i turkiet

2010-11-07 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0