Burned

Hahahahaha pappa idag:

Pappa - Vet du om den där mp3n är bra?
Jag - Vet inte.. Det är ju bara en bild på nån random mp3, hur ska jag veta?
Pappa - Ja, en på jobbet frågade mig, men jag vet väl inget om sånadär ePodar. (Uttala ordet svenskt)
Jag - ... Asså... Eller.. Nä förresten...

HAHAHA ASSÅÅÅÅÅ herregud. Dagens vuxna.

Aja. Dagens..:
  • ...roligaste: ... Att äntligen komma hem och ta det piano?
  • ...tråkigaste: Alla jävla kunder som bestämde sig för att komma 5 I JÄVLA 6! Less jag blev. Och att jag tappade hår som en hund när jag duschade. Skulle lätt kunna försörja en flintis med allt hår jag tappar.
  • ...fråga: Varför folk tycker det är så fascinerande med snö, kyla och frostiga träd att man måste ta "turistkort". HAHA SERIÖST vad fan är det att ta kort på? Vad är det att fascineras över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0