No pain no gain

Sorry guys, har en dålig nyhet till er alla.


Jag kommer förtidspensioneras. För SAAATAN vad ont jag har i ryggen! Det är den där jävla praktikantens fel. Såhär var det ju inte innan han började, så jag skyller allt på honom. Han må ha svimmat, aah poor little him, men snälla alltså. Jag och Johanna får SPUNK (skrev endast så för att min mamma påstår att det är okej att säga så? VEM SÄGER SÅ?!?...) på honom. Annars var det väl chill på jobbet, jag har försökt börja dricka kaffe. Börjar sakta men säkert med en latte. Får se om jag tar mig längre! Följ min kaffe-resa här i bloggen:)

HAHA nae alltså. Tänkte träna idag men det kan jag ju glömma när det är hockey. Pappa sitter fastlimmad i soffan och är helt okontaktbar. Nu ska jag se om vi har voltaren eller något. Hadi bye!

Kommentarer
Postat av: miccan

hahahhahaha. quasimodo i alanya. puckelrugg alltså!! hahaha. du kan du ha klackar oftare! yey!

2010-11-25 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0