Gal1

Tja! Här är jag igen. Mest för Johannas skull. VARSÅGOD!!!!

Fett galen dag.

  • Inget batteri på iPoden. Världens tråkigaste bussresor tur och retur - check!
  • Jag har agerat handledare.
  • Varpå praktikanten SVIMMAR???
Hur bra handledare är man om ens praktikant svimmar, undrar jag då..? Hoppas det inte var jag som var orsaken iallafall, typ att jag var läskig eller nåt. Försökte ju faktiskt låta som en snäll kvinna. Vad tror ni?? Tacksam för svar.

Galet. Har haft en helg som stavas s-ä-m-s-t, allt har varit jobbigt och sämst förutom när Joss the 1 and only bjöd mig på chilikyckling!!! Så jävla sööööt.

Är tagg. XOXO

Kommentarer
Postat av: mr big

2010-11-23 @ 13:01:54
URL: http://baramicaela.blogg.se/
Postat av: mr big

jag hade faktiskt tänkt skriva i förra inlägget med, mina fingrar blev bara för exhalterade och skickade iväg det innan jag hann!



du kan va luring! och tårtan kommer nog nästa vecka :)

2010-11-23 @ 13:02:51
URL: http://baramicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0