Times like these

Party!

Det får bli dagens ord. Använder det till allt. "Party!" "Det är party!" "Partylampan!" "Det var inte party.."

Kom nyss från en stanrunda med Emmelie. Hon shoppade (lampor, ljus och dess tillbehör) och jag tittade på. Vi gick även på thaibutiken och köpte starka såser och liiiis. Sen gick hon på systemet medan jag stod som en snäll liten minderårig flicka utanför och vaktade hennes 1000 påsar och saker. Det var party!

Ikväll ska jag röra mitt ass till hennes nya lägga, har inte kikat på den än så det var på tiden. Blir lite vin och godricka, chill! Fick även uppleva dagens bästa händelse. Jag blev så lycklig. Jag hittade en 20-lapp jag inte ens visste att jag hade i min plånbok!!!! Det är äkta lycka alltså.


Jag och Emmelie i våras. På den tiden jag missbrukade solariet..

Kommentarer
Postat av: mlie

haha, den bilden har jag inte sett.. va full jag såg ut! men de är party ;D

2010-11-12 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0