SHUT UP

Idag var det nästan lite chill på jobbet.

TILLS 10 I JÄVLA 6, 10 MINUTER INNAN STÄNGNING!!!!!!!

Det kom typ 298493 pers. Pappret i kortläsaren var slut, så jag var handikappat nog tvungen att ringa Sandra för att få undervisning i det via telefon. Jag klarade det. Alla kunder stod och suckade. Jag blev less. Folk ändrade sig i sina beställningar. Folk pratade KASS engelska. 2 köttbullar köpte upp hela kakhyllan, stod minst 5 minuter för att välja sina jävla kakor också. Dom blev less för att 3 av brödsorterna var slut (MEN VAD I HELVETE, KÖP MACKOR TIDIGARE OCH INTE 10 MINUTER INNAN STÄNGNING JÄVLA HATTIFNATTAR) och dom stod och suckade ännu mer.

Detta gjorde att jag fick stänga senare än 6. Allt rullade på, förutom att häftapparaten jävlades och jag fick damp. Då är det ju bra att våld löser allt. Sen när jag tog sista sopsäcken som skulle 1 mil bort till soprummet så var det tydligen hål i den så det rann ut massa gegga. Mys. Fick gå som ett handikappat cp denna mil och det var ju inte lite tungt heller!!!! Folk skrattade typ åt mig, och jag flåsade som en häst.

Det var allt. Nu ska jag göra en varm kopp te, för pappa hade fått för sig att öppna vädringsluckan i mitt rum!?!?!? What's up with that liksom. Kul inlägg jag gjorde. Det bjuder jag på! Piz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0