Rave

Igår var det rave! Skoja, men det var nice hemma hos Emmelie tills jag började må apa innan vi skulle fara ut. Blev att fara hem till min säng istället. Haha rave.. Men hellre ligga och dö i sängen än gå omkring och dö inne på Allstar. Det hade ju inte varit party, så att säga!

Pratade med Reb igår i telefonen, hon var också fett rave. HAHA GALET, vi pratade typ inte ett enda ord på svenska, ENDAST turkiska. Fan vad störda. Vad fan hände där liksom, HAHAHA! Om sisådär en timma ska jag ta bussen till Emmelie igen, hon är söööt och bjuder mig på hemmagjord thaimat idag. KLIBBLIIIS ska jag få äta för första gången. Melaliiis. Nej tack jag är ploppmätt. Wohooo. Nej alltså, nu ska jag sluta tjabbla. Hadi görüşürüz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0