Please försök igen

Alltså. Såhär står det nu när jag försöker gå in på facebook:

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please försök igen in a few minutes.


ÖÖÖÖÖH??? Det är inte bra, för det har fått mig att inse att facebook typ är mitt liv. Tack för det då. Kändes ju jävligt bra. P.S. Fint med svengelska. Bestäm er vilket språk ni ska använda nästa gång!!!!

Ja.. Vad gör jag nu? Jag kan berätta för er att jag blir upprörd. Min pappa missbrukar falukorven på fel sätt. Han skär på ett konstigt sätt som gör att det lämnas kvar falukorv i skinnet (WHAT ABOUT SKÄRA BORT SKINNET FÖRE???? HALLÅÅÅ) och det som lämnas kvar går inte att få bort. SLÖSERI MED FALUKORV!!! FALUKORV TILL SPILLO! AAAAAAH!!!

Skoja bara. Eller alltså, jag skojade ju inte. Men det såg bättre ut när jag skrev att jag skojade. Så, jag skojade. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan

Har fått upp samma meddelande på Facebook idag. Hur lång tid tog det för dig innan det gick till sig? Jag använder Facebook i mitt jobb också, så det är lite surt. / Nina

2012-02-22 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0