List

vad blir ditt namn baklänges? allimaC
har du gjort en snöängel i år? Nae. Rör inte snön i onödan
hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 2-3 dagar?
platt eller lockigt hår? Jag har platt men vill ha lockigt, såklart. mehehe
är du kär i någon? I dig
vad gör du när det regnar? Haha öh… försöker att inte vistas ute?
har en dröm gått i uppfyllelse? Hm.. På sätt och vis har väl endel gjort!
vad har du för startsida på internet? Vethut ”Känn dig uppkopplad”. Cool, jag vet.
vem ringde du senast? Papi chulo
tycker du att sengångare är söta? Tror inte det hihihi
har du haft vattkoppor? Jajebox. Trillade ner i trappen för att jag var hög av feber. Gjorde ont.
vilken mobilringsignal? The day that never comes
minimorötter eller pommes frites? POMMES FÖRFAN
första sporten du gick på? Aerobic. Eller gymnastik. Kommer ikke ihåg.
vad längtar du mest till just nu? Ett nytt år och sommar ofc.
hur gammal har du tänkt bli? Nae, bara nåt år till. Men haha hur fan ska jag veta.
vad drömde du inatt? Minns inte
kan du gå ner i spagat? Nix, MEN har kunnat(!!!!)
vad åt du senast? Fläskfilégrytagrej
vad är du mest rädd för i hela världen? ORMAR!!!!
har du varit kär i en kändis?
Hahaha inte kär
läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om jag har riktigt tråkigt och om det verkar intressant.

röd, grön, blå eller gul mjölk? Röööd
vad har du för färg på ditt påslakan? Vit/lila
vad ska du döpa dina barn till? BARN!? nej
sommar eller snö? Men HERRE!!!! SOMMAR!
bikini eller baddräkt? Bikini
snyggaste läraren? Haha men fyfan
är du mörkrädd? Sometimes
har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Jajebox
riktig gran eller plastgran? Plast
tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
luktar dina fisar hallon? Ja!!!
godaste drickan till frukosten? Te <3
senast lästa bok? HAHA ”Om jag kunde drömma” för 1,5 år sen. Som inte ens blev utläst.
vem kramade du senast? Kommer inte ihåg.
älskar du att sjunga? Hade väl varit kul om man kunde sjunga till att börja med..
vill du bli president? Jå förfan.
har du spelat kille i en teater? Jo. Jag tror jag var nån killkatt i Pelle svanslös. Hård om något!
duscha eller bada? Duscha. Hatar att duscha men duschen går snabbast HAHA
kan du ditt mobilnr utantill? Jaje
har du tråkigt? Jaaa
har du gråtit i skolan nån gång?
hur tar du dig till skolan? GÅR INTE SKOLA!!! Fyfan vad skönt det där kändes att säga.
sjunger du på toa? HAHA nix. Sjöng dock opera på toan när jag var liten. Cool.
vilken färg har din jacka? Brun/vit right now.
använder du långkallingar? Nej
är du höjdrädd? Som fan
vilket land vill du åka till?
USA, Turkiet, lite överallt.
vad var det senaste som fick dig att skratta? Sofie. HAHA
vad ska du göra NU? Ladda inför personalmöte? Tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0