I'm lovin it

Hade tänkt att jag skulle typ.. vakna vid den här tiden, eftersom jag försökte somna om kring 12. Men det gick ju som det gick!

Steg upp halv 7 och fick skjuts (!!!!) till Kvantum. Guld värt med skjuts alltså, hahaha. Inte för att det är speciellt långt, men när man är levande död vid den tiden så känns vägen oändlig. Efter det har jag tränat, och tänkte då somna om eftersom jag ska jobba inatt. Men det har inte gått vägen, så det var väl bara att skita i det! Så går det, så går det. Sitter och super julmust atm, så JÄVLA gott. Julmust är livet! (Inte för att låta fet eller så...) DU-DU-DU-DU-DUUU, I'M LOVIN' IT!

Nåja. Vad mer? Nej, inget mer. Fan vad värdelös uppdatering. HAHA. Vi hörs liiirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0