Ice ice baby

Har klickat på "skapa"-knappen ett x antal gånger idag för att knåpa ihop ett inlägg, men det har slutat med att jag har fått damp och suddat allt.

Nåja. Vad bjöd denna onsdag på? Inte så mycket mer än te, kakor och jobb 14.30-19.00.. Så, det var allt. Hejdå!

Skoja bara, så lätt blir ni inte av med mig. Tänkte också bara säga att Harry Potter har tagit över världen. ALLT handlar om HP, ALLA har sett HP, ALLA avgudar HP, ALLA statusuppdateringar handlar om HP. Även min:



Fast min var lite annorlunda än alla andras. Men jag brukar inte vara som alla andra så det är chill. Förresten så slog det mig just att jag faktiskt lever! Blev rätt osäker när jag var utomhus idag. För fy i helvetes satan vad kallt det var. Omog1 kallt ute faktiskt. Fy! Nu ska jag gråta en skv1. Det är f1. Hejdå! (Skoja, ska inte alls gråta en skvätt. Gillade bara rimmet och sättet att skriva det på.)

Kommentarer
Postat av: jojje

grillbrik1

2010-11-18 @ 16:17:25
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0