How to...?

Tja lirare!

Har suttit ett tag och varit leeeess. Chefen vill att jag ska jobba natt inatt, trots att jag jobbade 10-16 idag. Och det var fan inte okej på jobbet idag, STÖRT MYCKET ATT GÖRA! Sprang omkring som om jag hade eld i arslet. Åt inte ens frulle innan jag åkte dit, tänkte att jag skulle trycka en macka när jag var där, men icket! Så jag tröck nyss dagens första mål. Maten från gårdagens 40års-kalas, fläskfilé med ädelostsås och pottisar a lá pappa. Allvarligt jävla talat, min pappa lagar världens godaste mat. Utan att skryta. FYFAN VAD GOTT DET VAR!!!!!!!!

Ja, iallafall så vet jag inte hur det blir med jobb inatt. Andreas berättade att en annan som jobbar inatt ska cykla. Då tyckte jag det lät väldigt kallt och tyckte synd om henne. Då svarade han att det inte alls är så kallt idag. Då sa jag, väldigt högt: JAG TÄNKER INTE CYKLA FRÅN JÄVLA STAN SÅ DU VET!!!!!!

OCH! Hur fan kan han säga att det inte är kallt? Det är ju fucking 20 minusgrader. HALLÅ!!!

Sitter och försöker cutta en låt till en ringsignal i nåt jävla.. myskoprogram. Skulle youtuba hur man gjorde, men kom inte längre än såhär innan jag började skratta....:


... och tänkte: kanske värt att lägga ut på bloggen.

Så.... Nu ska jag fortsätta leta hur man använder goldwave på youtube. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0