Don't talk about moonshine

Min fader är helt jävla galen. Totalt jävla knäpp i skallen!!!!!

Såhär lät det nyss, när jag gick ut från mitt rum i mina små sovshorts och sovtröja:

Jag - MEN VAD FAN GÖR DU, ÄR DU HELT JÄVLA KNÄPP I SKALLEN, JÄVLA MONGO VAD I HELVETE TÄNKER DU MED?????????????
Han - MEN VAAAAAAA?
Jag - AAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!

Jag SPRINGER och stänger balkongdörren. HAR HAN INGEN KÄNSEL ELLER VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Jag kommer aldrig tina upp nu. Tack pappa. Det är ju 12 fucking minusgrader ute. Och ute i vardagsrummet/resten av lägenheten kändes det typ som -11. TÄNK LITE!!!! Helt jävla bombad alltså. Herre. Hahaha. Se vad jag får leva med liksom! Som att det inte räcker att jag bor i Sibirien, nä då ska man släppa ut all den lilla värme man råkar äga här i stan. Nu får det vara nog alltså! Fuck you Luleå. Jag hatar dig helhjärtat.

Nu slog det mig just att det är farsdag. Kanske borde gå och säga förlåt för dom hårda orden jag råkade slänga ur mig och faktiskt säga grattis. Hela familjen blir säkert samlad för middag idag. En liten fågel viskade i mitt öra att Emma hade gjort en tårta på jobbet hon ska ta med sig. Dagen är räddad! Nu ska jag fortsätta zippa på min feta tekopp och lyssna på en skön spellista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0