Dirt

Detta blir nog världens mest positiva inlägg, I tell ya!

Kul. Var död imorse, och det var så jävla kallt att jag var beredd att lägga mig ner på gatan och storlipa. Jag kände att jag lätt hade gjort det om folk inte hade sett mig.

Sen sov jag igen massa timmar. Jag är förbannat trött hela tiden, vad fan är felet!? Skulle kunna sova i flera veckor verkar det som. Och jag är så jävla irriterad just nu, och jag vet inte ens varför. Irritationen smög sig fram för nån timma sen och nu sitter jag typ och kokar jag vet inte ens varför. Hur jävla irriterande är inte det elleeeerrrr. ÅÅÅÅÅÅÅH! Vill krypa ut ur mitt egna skinn. Vill krypa någon annanstans. Jävla november. Jävla vinter.

Näpp. Ska dra och träna om en timme eller två. Hoppas det hjälper, haha. Fint inlägg va? Tooold yaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0