Chill

Såja då har jag vaknat.

För sisådär 1 ½ timma sen. Mest för att folk här i huset inte vet hur man respekterar folk som sover, men det är chill för jag är inte så värst trött.

Inatt var det inte mördar-mycket folk som vi trodde att det skulle vara, det var typ.. normalmycket. HAHA Hur jävla kul är det inte att alla var utklädda och packade, så jävla kul när man tittade upp och såg en tjej med ett gristryne i pannan. Också typ:

- "Vad vill du beställa?"
- "Något med JÄVLIGT mycket kalorier så jag slipper vakna hungrig imorgon! Den med MEST kalorier vill jag ha:D"

- "Vad hade du för macka?"
- "Hahaha vetu vad? JAG VET INTE HAHAHA :D"

Också trodde jag aldrig i hela mitt liv att jag skulle stå en natt och servera mat åt grisar, nunnor, dracula, manliga prinsessor och liknande. Men det var chill. En idiot var så ful att när han speglade sig i toan så sprack spegeln också. Så Subway på Porsön har ingen spegel i toan längre, men däremot en låda med speglar i olika storlekar. Chill va?


Bjuder på en bild på pluttgubben hihi

Kommentarer
Postat av: Louise

TACK!!!! : dDDD

2010-11-06 @ 16:13:24
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0