6 ft of anger

Hej och hå farbror blå! Rubriken ska inte tas på allvar även fast ni tänkte: HAPP är hon arg igen... Nä, skoja ba. Men. Ah. HAHA.

Nu är jag bosatt i Luleå igen, närmare till allt om man säger så. Gav mig själv 2 timmars sömn inatt, generöst gjort av mig! Sen släpade jag mig till kvantum och såg typ dubbelt. Så går det.

Annars har jag mest suttit på arslet, taggade till gymmet men pappa var mer taggad på att fläska i soffan så det blev inget. Ids inte fara själv, hahaha. Och bussarna dit går ju typ en gång i halvåret så orkaaaa. Får tagga jobb imorgon istället, 11-19. Inte alltför taggad på att jobba, men cash is king och jag ska jobba med Johanna så det kommer gå lättare, wihihi! :D

Nae asså. Det är värsta Harry Potter-hysterin nu och alla är helt HP-paralyserade. Själv har det bara slagit mig att det är en 7e film som visas på bio (känns mer som 107:e filmen men okej) och undrar mer när skiten ska ta slut. Personligen tycker jag den filmserien kunde sluta efter 2:an, men det är ju bara jag. HÖHÖ! Inget HP-fan som ni märker. HP och Sagan om ringen. Fy fan alltså. Men skulle HP och Sagan om ringen brottas skulle HP faktiskt vinna. Chill. Men kul för er andra iallafall, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0